Авторські розробки

Підсумкова контрольна робота з історії України за І семестр в 11 класі
Історія України, 11 клас.
Освітній проект “На Урок” 2018р. 
Сертифікат № ДБ-180853112

Підсумкова контрольна робота з історії України в 11 класі надасть змогу зробити висновок про знання та вміння учнів, здобуті за І семестр, відслідкувати рівень засвоєння матеріалу, рівень сформованості логічного мислення, практичних вмінь та навичок самоосвітньої діяльності учнів. Для виконання роботи запропоновано 4 варіанти завдань.

Підсумкова контрольна робота з історії України за ІІ семестр в 11 класі
Освітній проект “На Урок”2018р. 

Сертифікат № ДБ-180853114
Підсумкова контрольна робота з історії України в 11 класі надасть змогу зробити висновок про знання та вміння учнів, здобуті за ІІ семестр, відслідкувати рівень засвоєння матеріалу, рівень сформованості логічного мислення, практичних вмінь та навичок самоосвітньої діяльності учнів. Завдання підсумкової контрольної роботи дозволяють оцінити сформованість усіх предметних компетентностей учнів.

Презентація «Права людини понад усе» на урок з правознавства
 (9 клас)
Освітній проект “На Урок” 2018р. 
Презентація «Права людини понад усе» містить інформацію про історію, принципи, покоління прав людини, а також Загальну Декларацію прав людини. Може бути використана на уроках правознавства ( 9 клас), а також у позакласній роботі.
Сертифікат № ДБ-180853118

Сценарій святкового засідання євроклубу
“Подорожуємо Новорічною Європою”
Сертифікат № 1474/2017

Сценарій “Галопом по Європах” 
Посібник "Методичні рекомендації євроклубам" Київ, Представництво ЄС в Україні, 2015
Завдання: 
– розширити кругозір та знання учасників про історію Європейського Союзу; 
– дати уявлення про переваги євроінтеграції для України;
 – створити умови для ефективної роботи в команді;
 – навчати лідерів на практиці виявляти толерантність і терпимість, знаходити компроміси для досягнення спільної мети, спілкуватися в різних формах і умовах гри; 
– активізувати діяльність шкільних євроклубів.



Урок узагальнення та систематизації знань учнів за темою
«Українські землі в 60 – 80-ті рр. XVIІ ст.»
 Опубліковано в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід». Отримано сертифікат журналу "Вибір редакції"

 Розробка уроку на заявлену тему, мета якого - узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Українські землі в 60-80-ті рр. XVIІ ст.»; формувати та  використовувати набуті знання про період Руїни, перевірити рівень знань учнів з даної теми; у формі історичної гри запропонувати цікаві питання й завдання, що сприяють формуванню історичних компетентностей учнів, вимагають самостійної роботи, нестандартного мислення, спонукають учнів висловлювати власні думки з певних питань.



Сценарій
пісенного конкурсу « Євробачення – 2018»

Опубліковано в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»

З метою формування у дітей європейського світогляду, поваги до історії в контексті загальноєвропейської і світової культури, стало традицією проведення в гімназії «Дня Європи». Пропонуємо до вашої уваги сценарій пісенного конкурсу «Євробачення -2018»


           Тренінг для юних волонтерів – правозахисників
«Діти мають захищати свої права»

Опубліковано в журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід»
Розробка отримала відзнаку "Вибір редакції"

Мета: сприяти формуванню правового світогляду волонтерів-правозахисників, який включав би систему теоретичних поглядів на права, і на цій основі формувати відповідну активну позицію підлітків для реалізації прав у житті.
Завдання:
-          самооцінка учасниками рівня своїх знань про права дитини;
-          ознайомлення юних правозахисників з основними положеннями Конвенції ООН про права дитини та іншими правозахисними документами;
-          стимулювання соціальної активності й ініціативи підлітків-лідерів;
-          формування навичок правомірної поведінки підлітків і навчання діяти в різноманітних життєвих ситуаціях у відповідності з нормами права;
-          виховання в підлітків непримиренності до протиправної поведінки, формування навичок правомірного реагування на неправомірні дії однолітків;
-          формування у волонтерів-правозахисників мотивації до організації просвітницької роботи серед однолітків;
-          формування у підлітків-лідерів навичок надання одноліткам необхідної підтримки, консультативної допомоги у проблемах, пов'язаних із правами дитини.