ПЕРЕМОГА НАШОГО ЄВРОКЛУБУ У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ
КОНКУРСІ ПРОЄКТІВ! Євроклуб "Європейська єдність" Кам'янської гімназії № 39 став переможцем Всеукраїнського конкурсу проєктів!Для реалізації проєкту Представництво ЄС в Україні надає грант, також ми отримаємо методичну й консультативну допомогу. Наш проєкт "Єврокемп "Потяг дружби" об'єднає євроклубівський рух трьох областей: Дніпропетровську, Полтавську й Харківську. У ході реалізації проєкту буде створено посібник активних форм роботи з найкращими практиками діяльності євроклубів трьох областей. Попереду багато цікавих і важливих заходів. Дякуємо всім, хто підтримував і вірив у нашу перемогу!
КОНКУРСІ ПРОЄКТІВ!
СЕРДЕЧНІ ВІТАННЯ З ДНЕМ ЄВРОПИ 2020!
УРОЧИСТЕ ЗІБРАННЯ ГІМНАЗИСТІВ ДО ДНЯ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ
День Соборності України - це свято, яке відзначається щороку в Кам'янській гімназії № 39 у день проголошення возз'єднання Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки, що відбулося 22 січня 1919 року.
21 листопада євроклуб “Європейська єдність” Кам’янської гімназія №39 вп’яте долучився до проведення Всесвітнього Дня Гідності.
Всесвітній День Гідності (Global Dignity Day) – це проєкт, мета якого – спонукати учнів та керуватися почуттям власної гідності у своїх щоденних діях. Проєкт було ініційовано у 2006 році принцом Норвегії Хоконом, професором Пеккою Хіманеном і Джоном Хоупом Брейтоном (члени YGL Всесвітнього економічного форуму).
У рамках реалізації Всесвітнього Дня Гідності для євроклубівців було проведено тренінг «Вільні творити майбутнє». Під час тренінгових вправ обговорювалися наступні питання: чому кожна людина має право на гідне життя, як це право застосовувати щодня, як особиста гідність пов’язана з гідністю інших людей. Також було проведено й підбито підсумки Арт-проєкту «Гідність та свобода моєї країни» для гімназистів 5-6 класів.
Мета Арт-проєкту: формування високої національно-патріотичної свідомості й гідності, почуття відданості своїй державі. Журі конкурсу визначило найкращі роботи юних художників. Переможці конкурсу були нагороджені подарунками від Представництва Європейського Союзу в Україні.
НАУКОВА УЧНІВСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ ПРО ГОЛОДОМОР В УКРАЇНІ
9 листопада – День української писемності та мови. Це Свято нині крокує державою по-особливому, бо мова – це той інструмент, який об’єднує націю у єдине ціле.
Це великий скарб, який треба шанувати, берегти й розумно збагачувати. Життя мови залежить від народу, який несе її у своїй душі, у своїх звичаях, традиціях, у піснях і у своїй культурі. Тому кожен громадянин України сьогодні відчуває свою причетність до свого народу, до своєї мови. Активісти євроклубу “Європейська єдність” Кам’янської гімназії № 39 також відзначили День української писемності та мови. Учні підготували презентацію про становлення цього свята, Преподобного Нестора-літописця, а також нагадали про трагічні сторінки історії, коли знищувалася українська мова.
З великою зацікавленістю гімназисти взяли участь у мовно-літературному вояжі «Мово наша солов’їна». Юні мовознавці були об’єднані у дві команди й відповідали на питання різних мовознавчих конкурсів. Під час заходу гімназисти мали змогу поринути у багатющий світ краси і принад рідної української мови, вшанувати пам'ять про видатних діячів нашого народу, які вибороли право вільно спілкуватися на своїй землі рідною українською мовою. Свято української писемності та мови об’єднує дітей, вчителів, громадськість, показує високий прояв почуття патріотизму усіх громадян країни,любові до рідної мови та своєї Батьківщини.
СВЯТКОВА ГРА-КВЕСТ «УКРАЇНА - ЄВРОПЕЙСЬКА ПЕРЛИНА" ДО ДНЯ ЗНАНЬ
2 вересня 2019 року для учнів 6-7 класів Кам`янської гімназії № 39 було проведено святкову гру-квест «Україна – європейська перлина». «Гра наша незвичайна, зветься квест! З англійської це пошук означає. Наш квест– це пошук істини, що Україна – це скарб, якою ми пишаємося!» - такими словами розпочали ведучі інтелектуальної гри-квесту в дивовижну подорож учнів святковими лабиринтами нашої гімназії. Учні об`єдналися у 4 команди, отримали маршрутні листи із завданнями. Необхідно було пройти 3 станції: «Патріотичну», «Козацьку», «Єврознавців». Під час проходження квесту гімназисти повинні були проявили свої інтелектуальні здібності щодо знань історії України та європейських країн, традицій та звичаїв запорізьких козаків, також юні інтелектуали мали можливість «відвідати» історичні пам’ятки, помилуватися краєвидами та архітектурою України. Усі завдання були надзвичайно цікавими й захоплюючими. Захід допоміг гімназистам ще раз усвідомити, що ми європейці не завдяки географічному розташуванню, а завдяки інноваціям, національному самовизначенню та патріотизму. Гра-квест пройшла в дружній, позитивній, дуже творчій атмосфері. Усім було весело й цікаво. Велику подяку висловлюємо євроклубівцям 8-Б класу, які були координаторами й інструкторами під час заходу.
Замість звичайної лінійки євроклубівці нашої гімназії подарували таке свято, якого хотіли всі гімназисти.
ТРЕНІНГ ДЛЯ ЄВРОКЛУБІВЦІВ “ЯК ЗАЛУЧИТИ МОЛОДЬ ДО ГРОМАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ”
22 квітня 2019 року в рамках відзначення тижня Європи євроклуб “Європейська єдність” Кам’янської гімназії № 39 провів тренінг “Як залучити молодь до громадської діяльності”. Для проведення тренінгу був запрошений громадський активіст міста, почесний член нашого євроклубу, голова ГО “МОПЛ” Владислав Кулініч.
Він розповів про те, що невід’ємною складовою громадянського суспільства є громадські організації. На думку Владислава, значимим є той аспект, що молоді люди, які в майбутньому будуть приймати важливі рішення, є активістами таких організацій. Владислав поділився досвідом створення власної молодіжної організації й ініціативами, які вже реалізовані для покращення життя місцевої громади: День вуличної музики, Ніч кіно тощо.
Під час тренінгу мобільні групи працювали над питанням щодо створення ідеї власної громадської організації, а потім презентували свої проекти. Зустріч відбулася в дружній позитивній атмосфері.
“Якщо кожний член суспільства, кожний громадянин держави буде думати лише про себе і не думати про інших, то загальні негаразди просто задавлять нас усіх. Тому ми, молоді активні люди, повинні вчитися, прагнути нових знань, оскільки за нами майбутнє, і ми маємо стати безпосередніми носіями громадянського суспільства», - підсумував Владислав Кулініч в кінці роботи тренінгу.
ЄВРОКЛУБІВЦІ ПРЕЗЕНТУВАЛИ ВІРТУАЛЬНУ ЕКСКУРСІЮ ПРО ІСТОРІЮ КАМ’ЯНСЬКОГО АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
У рамках реалізації Проекту “Європейська спадщина нашого міста - вивчаємо по-новому!”, що підтримує Представництво ЄС в Україні, активісти євроклубу “Європейська єдність” Кам’янської гімназії № 39 26 квітня 2019 року провели віртуальну екскурсію “Внесок польської громади в розвиток Кам’янського”. Екскурсія проводилась англійською мовою. Підготувала екскурсоводів учитель англійської мови, кандидат філологічних наук Інна Олександрівна Артеменко.
Мета віртуальної екскурсії – ознайомити туристів з основними історико-культурними пам’ятками Кам’янського, які дають цілісне уявлення про специфіку міста та польську громаду.
Під час історичної мандрівки гімназисти та учні інших шкіл міста познайомилися з історією заснування Дніпровського металургійного заводу, а також відвідали культові споруди центру міста.
Екскурсія має значний пізнавальний, виховний, інформативний зміст, було розкрито питання щодо історії поселення й розвитку у Кам’янському польської громади, роль видатного громадянина міста польського походження – Ігнатія Ясюковича у розвиток металургійної галузі міста .
Екскурсанти були дуже задоволені незвичайною віртуальною мандрівкою й відчули свій зв'язок з багатьма поколіннями людей, що жили впродовж століть на нашій рідній землі.
Ми дуже вдячні євроклубівцям та організатору заходу Інні Олександрівні Артеменко за проведення незабутньої, просто неймовірної віртуальної мандрівки!
Сподіваємось, що розроблені екскурсії англійською мовою про історичне минуле ріднокраю, сприятимуть активній пропаганді туристичних ресурсів й пожвавленню туристського інтересу європейців до Дніпропетровщини.
УЧАСТЬ ГІМНАЗИСТІВ У ЄВРОВІКТОРИНІ - 2019
“Україна – це Європа» –таке гасло євроклубу «Європейська єдність”. Сьогоднішні учні через декілька років писатимуть нову – європейську історію України. А тому важливо вже зараз пояснювати їм, що значить бути справжнім європейцем. Активісти євроклубу “Європейська єдність” Кам’янської гімназії № 39 20 квітня 2019 року взяли участь у Євровікторині - 2019, що проводить ГО “Євроквіз” за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні . Організатори підготували дві категорії питань: для учасників до 14 років та старших за цей вік та 5 тематичних напрямків вікторини. Завдяки участі в Євровікторині гімназисти дізналися про нові факти з історії, культури, географії, економіки європейських країн та сучасний стан інтеграційних процесів, які відбуваються в сучасному світі.
68 гімназистів змогли перевірити свої знання у Євровікторині -2019, а найуспішніші з них отримають сувеніри від Представництва Європейського Союзу в Україні: флешки, футболки, кепки та багато інших подарунків.
ЄВРОКЛУБІВЦІ ПОЗНАЙОМИЛИСЯ З ПРОГРАМОЮ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ERASMUS+
12 квітня 2019 року засідання євроклубу «Європейська єдність» відбулося в незвичайній формі. Активісти євроклубу провели онлайн-конференцію з Плохою Анастасією - випускницею нашої гімназії, студенткою Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка. Анастасія пройшла конкурсний відбір за Програмою Еразмус+ і зараз навчається в Братиславському Університеті імені Коменського.Активісти євроклубу дізналися про те, що Програма ЕРАЗМУС+ тісно співпрацює з Представництвом ЄС в Україні, яке забезпечує допомогу та підтримку Виконавчому агентству з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури щодо запровадження в Україні Програм ТЕМПУС, ЕРАЗМУС+ у сфері вищої освіти.«Еразмус дав зелене світло здійсненню моїх мрій. Навчання тут дуже цікаве та вкрай корисне, і не тільки завдяки надбанню знань з різних дисциплін, але й завдяки знайомству зі студентами з усього світу. Це дає змогу розширити свій кругозір, пізнати інші культури та навчитися взаємодіяти з різними людьми. Друзі зі всього світу на все життя - це найцінніше, що дарує мені досвід Ерасмусу! Я вже об`їздила пів-Європи самотужки, відвідала чудові місця, познайомилася з прекрасними людьми.У цілому, життя в Братиславі дуже комфортне. Природа, оточуюче середовище та навіть мова дуже схожі з нашою країною. Люди тут привітні та готові прийти на допомогу. Для студентів створені всі можливості: усюди знижки та дисконтні системи, прекрасне транспортне сполучення. Тут безліч місць, які варто побачити та відвідати!Звичайно, навчання для мене – це найголовніше. Усі предмети («Історія Америки», «Історія Азії, Африки, Латинської Америки», «Політологія» тощо) викладаються англійською мовою. Усі дослідження, реферати, есе, презентації, виступи студенти університету готують також англійською мовою. Навчання відбувається з використанням медіатехнологій. Взагалі, досвід навчання за Програмою Еразмус+ для мене безцінний!» - такими враженнями поділилася Анастасія.А потім євроклубівці задавали багато різних питань Анастасії: про те, як взяти участь у Програмі, про умови життя в гуртожитку, стипендію, харчування тощо. В кінці онлайн-зустрічі Анастасія побажала гімназистам, щоби ретельно вивчали англійську мову, якісно готувалися до ЗНО й розробили план дій на майбутні роки.Дякуємо тобі, наша Анастасіє! Пишаємося тобою й радіємо усім твоїм успіхам і перемогам! Попереду усе життя! Хай твої найзаповітніші мрії обов`язково здійсняться, а життя дарує багато щасливих хвилин і незабутніх вражень!
ЄВРОКЛУБІВЦІ РОЗРОБИЛИ МАРШРУТ ЕКСКУРСІЇ "ВНЕСОК ПОЛЯКІВ У РОЗВИТОК МІСТА КАМ'ЯНСЬКЕ"
У рамках реалізації проекту "Європейська спадщина нашого міста - відкрий по-новому!", що підтримується Представництвом Європейського Союзу в Україні, ГО "Євроквіз", активісти євроклубу "Європейська єдність" розробили маршрут єкскурсії старим містом. Наразі екскурсія готується на українській та англійській мовах. Тісні зв’язки протягом багатьох століть, спільна історія з корінним населенням, викликають посилений інтерес до минулого польської меншини. Мета майбутньої екскурсії - висвітлити вплив польської громади на культурний, промисловий розвиток та релігійне життя у с.Кам’янському. Хоч частка польської людності щодо всього населення нашого селища в ХІХ ст. була незначною, але завдяки своїй досить високій освіті й професійній підготовці, у соціально-економічному житті польська община відігравала значну роль.
У рамках реалізації проекту євроклуб прагне об’єднати зусилля молодих активних громадян, науковців, влади з метою розвитку корисної для всієї громади галузі – культурно-пізнавального туризму й залучення туристів до міста із інших регіонів України та європейських країн.
ЄВРОКЛУБ " ЄВРОПЕЙСЬКА ЄДНІСТЬ" ПРОВІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН "ШЕВЧЕНКІАНА - 2019"
205 років тому народилася найвеличніша постать в історії українського народу, найвідоміший український поет та національний пророк Тарас Шевченко. Тому цього дня в усьому світі українці відзначають річницю з Дня його народження. Євроклуб " Європейська єдність" Кам'янської гімназії №39 18 березня 2019 року провів інтелектуальний марафон з метою поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Тараса Григоровича Шевченка. Умова гри-марафону: на запитання ведучого відповідає той, хто перший піднімає руку, але не пізніше, як через 30 секунд після запитання. За кожну правильну відповідь євроклубівці отримували одну фішку.Якщо учень дав неправильну відповідь, право відповіді переходило до інших учнів -суперників. Вітаємо Ткаченко Максима та Ужакова Нікіту, які перемогли в індивідуальному інтелектуальному первенстві. Вони отримали цінні подарунки від Представництва Європейського Союзу в Україні.
ІСТОРІЯ УСПІХУ: АНАСТАСІЯ ПЛОХА – ВИПУСКНИЦЯ ЄВРОКЛУБУ «ЄВРОПЕЙСЬКА ЄДНІСТЬ» КАМ’ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39
Євроклуб « Європейська єдність» відкриває для багатьох випускників гімназії двері у світ для втілення найзаповітніших мрій, надає поштовх захопитися громадською діяльністю, відчути себе успішною людиною.
Сьогодні з великою гордістю хочу розповісти про випускницю-медалістку Кам’янської гімназії № 39, почесну активістку нашого євроклубу Анастасію Плоху. Анастасія завжди захоплювалася історією. Начаючись у гімназії, стала переможницею обласного конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН у секції «Всесвітня історія». В одинадцятому класі юна дослідниця була запрошена до м. Києва на Всеукраїнський конкурс учнівських робіт «Історія і уроки Голокосту» ім. І.Б. Медвинського й зайняла друге місце.
Після закінченні гімназії Анастасія вступила на історичний факультет до Київського національного університету імені Тараса Шевченка на бюджетну форму навчання. Cьогодні дівчина володіє англійською мовою на рівні C1, німецькою на рівні B1 й активно вивчає словацьку. Саме володіння іноземними мовами дуже допомагає Анастасії подорожувати та брати участь у багатьох міжнародних програмах.
Зараз за Європейською Міжнародною програмою обміну студентами Erasmus+ дівчина знаходиться в Братиславі – столиці Словаччини, навчається в Університеті імені Коменського та отримує стипендію від європейського університету. Навчання відбувається цілком англійською.
Анастасія вже відвідала понад 15 країн: Сполучені Штати Америки, Німеччина, Польща, Австрія, Угорщина, Ізраїль, Болгарія, Туреччина, Тайланд, Шрі Ланка та інші.
За роки навчання на історичному факультеті дівчина взяла участь у різних міжнародних молодіжних проектах і заходах:- CHI Cultural Ambassador 2017 (Washington DC) – пройшла конкурсний відбір і мала честь бути студентським культурним амбасадором від України на міжнародній конференції у столиці Сполучених Штатів Америки – Вашингтоні. Всього було 10 переможців з 10 різних країн, які протягом тижня презентували свою власну культуру та обговорювали сучасні проблеми культурного обміну та культурної ідентифікації.
- Berlin International Youth Conference 2016 - за результатами конкурсного відбору провела 2 тижні в Берліні (Німеччина), навчаючись основам молодіжної політики та порівнюючи молодіжну політику в Європі та Україні. Проект підсумувався конференцією в Бундестазі з представниками німецького уряду, обговорюючи подальші вектори співпраці української й німецької молоді.
- Active YOUkraine – міжнародний проект, що мав на меті розробку соціальних проектів для України. Набула навички відео монтажу та створення Digital Stories.
Анастасія продовжує активно співпрацювати з нашим шкільним євроклубом. Наразі готується веб-конференція для активістів євроклубу «Еразмус+: нові можливості для української молоді».
«Бажаю кожному багато подорожей, активного шкільного та студентського життя, досягнення всіх ваших цілей! Мрійте, бо всі мрії обов’язково збуваються!» - такі побажання передала усім гімназистам і випускникам Анастасія.
Дорога Анастасіє, гімназія пишається тобою! Нехай кожен твій день приносить нові творчі злети й перемоги! Бажаємо завжди перебувати в центрі суспільного життя, освоювати сучасні програми, методики навчання й реалізувати нові наукові проекти.
КАМ’ЯНЧАНКА СТАЛА ЛАУРЕАТОМ ІІІ МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ “ДОСЛІДЖЕННЯ ГОЛОДОМОРУ”
Кіційова Поліна надіслала науково-дослідницьку роботу «Усна народна творчість часів колективізації та Голодомору 1932–1933 рр.» на ІІІ Міжнародний міждисциплінарний конкурс - 2019 року наукових і творчих робіт ім. Володимира Маняка та Лідії Коваленко й отримала перемогу (науковий керівник: вчитель історії Пономарьова Наталія Вячеславівна). Загалом на конкурс надійшло 1350 робіт з усіїє України. Учасниками стали школярі, вчителі, методисти, наукові співробітники музеїв та аспіранти з усієї України. Організаторами конкурсу були Міністерство освіти і науки України, Інститут історії України НАН України, ГО «Український науково-дослідний та освітній центр вивчення Голодомору», HREC (Holodomor Research and Education Consortium) при Канадському інституті українських студій Альбертського університету.
Своєю науковою роботою юна дослідниця прагнула донести, як важливо будувати історію без маніпуляцій та викривлень. Адже народна пам’ять є беззаперечним доказом одного з найбільших злочинів більшовицького режиму. Ми раді вітати Кіційову Поліну - випускницю Кам'янської гімназії № 39, а нині студентку Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана з перемогою. Конкурсантка отримала диплом з відзнакою й премію 1000 грн.
Щира подяка організаторам конкурсу, завдяки якому можемо ширше розповісти про страшну національну трагедію, щоб не повторити знову ніде!
ПЕРЕМОГА ЄВРОКЛУБУ КАМ'ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №39 У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ ПРОЕКТІВ
Представництво Європейського Союзу в Україні сьогодні, 19 лютого, повідомило результати Всеукраїнського конкурсу проектів серед євроклубів України.
Євроклуб "Європейська єдність" подав для участі Проект «Європейська спадщина нашого міста – відкрий по-новому!» та увійшов до 20 переможців України 2019 року. Євроклуби - переможці конкурсу отримають консультаційну, інформаційну та організаційну підтримку для втілення ідеї свого Проекту в життя. Щиро раді бачити серед переможців євроклуби України, з якими тісно співпрацюємо багато років: Євроклуб «EuroMix», Харківська область, м. Харків ( координатор Оксана Штих), євроклуб «Dream Team» Полтавська область, с. Плоске (координатор Таїсія Хриплива ), Євроклуб «Еurodream», Житомирська область, с. Білокоровичі (координатор Оксана Помінчук).
Попереду багато цікавих спільних заходів!
Активіст євроклубу Олексій Лук’янішин – дипломант Національного конкурсу есе “Європейські цінності”
Інститутом політико-правових та релігійних досліджень проведено Національний конкурс творчих робіт (есе) «Європейські цінності» до Дня Соборності України. Конкурс відбувся за підтримки Координаційної ради молодих юристів України при Міністерстві юстиції України, Міністерства молоді та спорту України, Міністерства освіти і науки України.
Мета Конкурсу: підвищення рівня обізнаності молоді про європейську інтеграцію, сприяння утвердженню європейських цінностей та європейської ідентичності України. Участь у Конкурсі взяли аспіранти закладів вищої освіти України, студенти, молоді правники, учні, члени Малої академії наук України з усіх областей України.
У конкурсі взяв участь активіст євроклубу “Європейська єдність”Кам’янської гімназії № 39, учень 10 класу Лук’янішин Олексій,
Пропоную вашій увазі уривок його есе .
“Під впливом представників Європейського Союзу було створено Національне антикорупційне бюро, але, на жаль, сучасна влада більше перешкоджає його роботі, ніж підтримує. Тому, на мою думку, антикорупційне бюро є лише формальністю для представників Заходу. Скільки було нібито гучних кримінальних справ проти політиків, бізнесменів, про які навіть знімали цілі сюжети, але про результати цих справ жоден з телеканалів, жодна редакція не доповіли громадськості. Також не слід забувати, що саме через високий рівень корупції багато європейських інвесторів не бажають вкладати гроші в українську економіку.
Я впевнений, що наш народ подолає корупцію, вирішить цю проблему, як і інші! Україна проведе успішні реформи, які відкриють для нас двері до європейської спільноти!»
МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ ВІДЗНАЧИВ ЄВРОКЛУБ КАМ'ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39
По всьому світу інтернет користувачі відзначають 10-й щорічний Міжнародний день безпечного інтернету (Safer Internet Day), заснований Єврокомісією в 2004 році. Понад 140 країн підтримали ідею Дня безпечного Інтернету, мільйони людей в усьому світі об’єднуються заради натхнення до позитивних змін та підвищення освіченості з питань безпеки онлайн.
Сьогодні, 8 лютого 2019 р., євроклуб «Європейська єдність” провів засідання у формі тренінгового заняття “Я вмію безпечно користуватися Інтернетом”. Тьютором тренінгу був активіст євроклубу Солодовник Максим, який має великий досвід у галузі інформаційних технологій.
Мета тренігового заняття: ознайомити гімназистів з позитивним та негативним впливом Інтернету на людину; розвивати навички роботи в групах, вміння висловлювати власну точку зору логічно і конкретно; сприяти формуванню в учнів поняття про принципи безпечної поведінки в мережі Інтернет.
Під час тренінгу були проведені вправи «Моє ім’я та нікнейм», «Калейдоскоп запитань», «Небезпека в Інтернеті». Євроклубівці обговорювали питання щодо безпечного спілкування за допомогою мобільного телефону, як не потрапити на вудку реклами, як безпечно слухати і завантажувати музику та як уникнути небезпеки, граючи в онлайн ігри.
У кінці тренінгу учасники висловили свої враження від заняття, зробили для себе висновки про культуру поведінки в Інтернеті.
Це великий скарб, який треба шанувати, берегти й розумно збагачувати. Життя мови залежить від народу, який несе її у своїй душі, у своїх звичаях, традиціях, у піснях і у своїй культурі. Тому кожен громадянин України сьогодні відчуває свою причетність до свого народу, до своєї мови. Активісти євроклубу “Європейська єдність” Кам’янської гімназії № 39 також відзначили День української писемності та мови. Учні підготували презентацію про становлення цього свята, Преподобного Нестора-літописця, а також нагадали про трагічні сторінки історії, коли знищувалася українська мова.
З великою зацікавленістю гімназисти взяли участь у мовно-літературному вояжі «Мово наша солов’їна». Юні мовознавці були об’єднані у дві команди й відповідали на питання різних мовознавчих конкурсів. Під час заходу гімназисти мали змогу поринути у багатющий світ краси і принад рідної української мови, вшанувати пам'ять про видатних діячів нашого народу, які вибороли право вільно спілкуватися на своїй землі рідною українською мовою. Свято української писемності та мови об’єднує дітей, вчителів, громадськість, показує високий прояв почуття патріотизму усіх громадян країни,любові до рідної мови та своєї Батьківщини.
СВЯТКОВА ГРА-КВЕСТ «УКРАЇНА - ЄВРОПЕЙСЬКА ПЕРЛИНА" ДО ДНЯ ЗНАНЬ
2 вересня 2019 року для учнів 6-7 класів Кам`янської гімназії № 39 було проведено святкову гру-квест «Україна – європейська перлина». «Гра наша незвичайна, зветься квест! З англійської це пошук означає. Наш квест– це пошук істини, що Україна – це скарб, якою ми пишаємося!» - такими словами розпочали ведучі інтелектуальної гри-квесту в дивовижну подорож учнів святковими лабиринтами нашої гімназії. Учні об`єдналися у 4 команди, отримали маршрутні листи із завданнями. Необхідно було пройти 3 станції: «Патріотичну», «Козацьку», «Єврознавців». Під час проходження квесту гімназисти повинні були проявили свої інтелектуальні здібності щодо знань історії України та європейських країн, традицій та звичаїв запорізьких козаків, також юні інтелектуали мали можливість «відвідати» історичні пам’ятки, помилуватися краєвидами та архітектурою України. Усі завдання були надзвичайно цікавими й захоплюючими. Захід допоміг гімназистам ще раз усвідомити, що ми європейці не завдяки географічному розташуванню, а завдяки інноваціям, національному самовизначенню та патріотизму. Гра-квест пройшла в дружній, позитивній, дуже творчій атмосфері. Усім було весело й цікаво. Велику подяку висловлюємо євроклубівцям 8-Б класу, які були координаторами й інструкторами під час заходу.
Замість звичайної лінійки євроклубівці нашої гімназії подарували таке свято, якого хотіли всі гімназисти.
ТРЕНІНГ ДЛЯ ЄВРОКЛУБІВЦІВ “ЯК ЗАЛУЧИТИ МОЛОДЬ ДО ГРОМАДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ”
22 квітня 2019 року в рамках відзначення тижня Європи євроклуб “Європейська єдність” Кам’янської гімназії № 39 провів тренінг “Як залучити молодь до громадської діяльності”. Для проведення тренінгу був запрошений громадський активіст міста, почесний член нашого євроклубу, голова ГО “МОПЛ” Владислав Кулініч.
Він розповів про те, що невід’ємною складовою громадянського суспільства є громадські організації. На думку Владислава, значимим є той аспект, що молоді люди, які в майбутньому будуть приймати важливі рішення, є активістами таких організацій. Владислав поділився досвідом створення власної молодіжної організації й ініціативами, які вже реалізовані для покращення життя місцевої громади: День вуличної музики, Ніч кіно тощо.
Під час тренінгу мобільні групи працювали над питанням щодо створення ідеї власної громадської організації, а потім презентували свої проекти. Зустріч відбулася в дружній позитивній атмосфері.
“Якщо кожний член суспільства, кожний громадянин держави буде думати лише про себе і не думати про інших, то загальні негаразди просто задавлять нас усіх. Тому ми, молоді активні люди, повинні вчитися, прагнути нових знань, оскільки за нами майбутнє, і ми маємо стати безпосередніми носіями громадянського суспільства», - підсумував Владислав Кулініч в кінці роботи тренінгу.
ЄВРОКЛУБІВЦІ ПРЕЗЕНТУВАЛИ ВІРТУАЛЬНУ ЕКСКУРСІЮ ПРО ІСТОРІЮ КАМ’ЯНСЬКОГО АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
У рамках реалізації Проекту “Європейська спадщина нашого міста - вивчаємо по-новому!”, що підтримує Представництво ЄС в Україні, активісти євроклубу “Європейська єдність” Кам’янської гімназії № 39 26 квітня 2019 року провели віртуальну екскурсію “Внесок польської громади в розвиток Кам’янського”. Екскурсія проводилась англійською мовою. Підготувала екскурсоводів учитель англійської мови, кандидат філологічних наук Інна Олександрівна Артеменко.
Мета віртуальної екскурсії – ознайомити туристів з основними історико-культурними пам’ятками Кам’янського, які дають цілісне уявлення про специфіку міста та польську громаду.
Під час історичної мандрівки гімназисти та учні інших шкіл міста познайомилися з історією заснування Дніпровського металургійного заводу, а також відвідали культові споруди центру міста.
Екскурсія має значний пізнавальний, виховний, інформативний зміст, було розкрито питання щодо історії поселення й розвитку у Кам’янському польської громади, роль видатного громадянина міста польського походження – Ігнатія Ясюковича у розвиток металургійної галузі міста .
Екскурсанти були дуже задоволені незвичайною віртуальною мандрівкою й відчули свій зв'язок з багатьма поколіннями людей, що жили впродовж століть на нашій рідній землі.
Ми дуже вдячні євроклубівцям та організатору заходу Інні Олександрівні Артеменко за проведення незабутньої, просто неймовірної віртуальної мандрівки!
Сподіваємось, що розроблені екскурсії англійською мовою про історичне минуле ріднокраю, сприятимуть активній пропаганді туристичних ресурсів й пожвавленню туристського інтересу європейців до Дніпропетровщини.
УЧАСТЬ ГІМНАЗИСТІВ У ЄВРОВІКТОРИНІ - 2019
“Україна – це Європа» –таке гасло євроклубу «Європейська єдність”. Сьогоднішні учні через декілька років писатимуть нову – європейську історію України. А тому важливо вже зараз пояснювати їм, що значить бути справжнім європейцем. Активісти євроклубу “Європейська єдність” Кам’янської гімназії № 39 20 квітня 2019 року взяли участь у Євровікторині - 2019, що проводить ГО “Євроквіз” за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні . Організатори підготували дві категорії питань: для учасників до 14 років та старших за цей вік та 5 тематичних напрямків вікторини. Завдяки участі в Євровікторині гімназисти дізналися про нові факти з історії, культури, географії, економіки європейських країн та сучасний стан інтеграційних процесів, які відбуваються в сучасному світі.
68 гімназистів змогли перевірити свої знання у Євровікторині -2019, а найуспішніші з них отримають сувеніри від Представництва Європейського Союзу в Україні: флешки, футболки, кепки та багато інших подарунків.
ЄВРОКЛУБІВЦІ ПОЗНАЙОМИЛИСЯ З ПРОГРАМОЮ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ERASMUS+
ЄВРОКЛУБІВЦІ РОЗРОБИЛИ МАРШРУТ ЕКСКУРСІЇ "ВНЕСОК ПОЛЯКІВ У РОЗВИТОК МІСТА КАМ'ЯНСЬКЕ"
ЄВРОКЛУБ " ЄВРОПЕЙСЬКА ЄДНІСТЬ" ПРОВІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН "ШЕВЧЕНКІАНА - 2019"
Сьогодні з великою гордістю хочу розповісти про випускницю-медалістку Кам’янської гімназії № 39, почесну активістку нашого євроклубу Анастасію Плоху. Анастасія завжди захоплювалася історією. Начаючись у гімназії, стала переможницею обласного конкурсу науково-дослідницьких робіт МАН у секції «Всесвітня історія». В одинадцятому класі юна дослідниця була запрошена до м. Києва на Всеукраїнський конкурс учнівських робіт «Історія і уроки Голокосту» ім. І.Б. Медвинського й зайняла друге місце.
Після закінченні гімназії Анастасія вступила на історичний факультет до Київського національного університету імені Тараса Шевченка на бюджетну форму навчання. Cьогодні дівчина володіє англійською мовою на рівні C1, німецькою на рівні B1 й активно вивчає словацьку. Саме володіння іноземними мовами дуже допомагає Анастасії подорожувати та брати участь у багатьох міжнародних програмах.
Зараз за Європейською Міжнародною програмою обміну студентами Erasmus+ дівчина знаходиться в Братиславі – столиці Словаччини, навчається в Університеті імені Коменського та отримує стипендію від європейського університету. Навчання відбувається цілком англійською.
Анастасія вже відвідала понад 15 країн: Сполучені Штати Америки, Німеччина, Польща, Австрія, Угорщина, Ізраїль, Болгарія, Туреччина, Тайланд, Шрі Ланка та інші.
За роки навчання на історичному факультеті дівчина взяла участь у різних міжнародних молодіжних проектах і заходах:
- Berlin International Youth Conference 2016 - за результатами конкурсного відбору провела 2 тижні в Берліні (Німеччина), навчаючись основам молодіжної політики та порівнюючи молодіжну політику в Європі та Україні. Проект підсумувався конференцією в Бундестазі з представниками німецького уряду, обговорюючи подальші вектори співпраці української й німецької молоді.
- Active YOUkraine – міжнародний проект, що мав на меті розробку соціальних проектів для України. Набула навички відео монтажу та створення Digital Stories.
Анастасія продовжує активно співпрацювати з нашим шкільним євроклубом. Наразі готується веб-конференція для активістів євроклубу «Еразмус+: нові можливості для української молоді».
«Бажаю кожному багато подорожей, активного шкільного та студентського життя, досягнення всіх ваших цілей! Мрійте, бо всі мрії обов’язково збуваються!» - такі побажання передала усім гімназистам і випускникам Анастасія.
КАМ’ЯНЧАНКА СТАЛА ЛАУРЕАТОМ ІІІ МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ “ДОСЛІДЖЕННЯ ГОЛОДОМОРУ”
ПЕРЕМОГА ЄВРОКЛУБУ КАМ'ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №39 У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ КОНКУРСІ ПРОЕКТІВ
Євроклуб "Європейська єдність" подав для участі Проект «Європейська спадщина нашого міста – відкрий по-новому!» та увійшов до 20 переможців України 2019 року. Євроклуби - переможці конкурсу отримають консультаційну, інформаційну та організаційну підтримку для втілення ідеї свого Проекту в життя. Щиро раді бачити серед переможців євроклуби України, з якими тісно співпрацюємо багато років: Євроклуб «EuroMix», Харківська область, м. Харків ( координатор Оксана Штих), євроклуб «Dream Team» Полтавська область, с. Плоске (координатор Таїсія Хриплива ), Євроклуб «Еurodream», Житомирська область, с. Білокоровичі (координатор Оксана Помінчук).
Попереду багато цікавих спільних заходів!
Мета Конкурсу: підвищення рівня обізнаності молоді про європейську інтеграцію, сприяння утвердженню європейських цінностей та європейської ідентичності України. Участь у Конкурсі взяли аспіранти закладів вищої освіти України, студенти, молоді правники, учні, члени Малої академії наук України з усіх областей України.
У конкурсі взяв участь активіст євроклубу “Європейська єдність”Кам’янської гімназії № 39, учень 10 класу Лук’янішин Олексій,
Пропоную вашій увазі уривок його есе .
“Під впливом представників Європейського Союзу було створено Національне антикорупційне бюро, але, на жаль, сучасна влада більше перешкоджає його роботі, ніж підтримує. Тому, на мою думку, антикорупційне бюро є лише формальністю для представників Заходу. Скільки було нібито гучних кримінальних справ проти політиків, бізнесменів, про які навіть знімали цілі сюжети, але про результати цих справ жоден з телеканалів, жодна редакція не доповіли громадськості. Також не слід забувати, що саме через високий рівень корупції багато європейських інвесторів не бажають вкладати гроші в українську економіку.
Я впевнений, що наш народ подолає корупцію, вирішить цю проблему, як і інші! Україна проведе успішні реформи, які відкриють для нас двері до європейської спільноти!»
МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ ВІДЗНАЧИВ ЄВРОКЛУБ КАМ'ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39
ПОДЯКА ВІД ПОСЛА, ГОЛОВИ ПРЕДСТАВНИЦТВА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ В УКРАЇНІ ХЮГА МІНГАРЕЛЛІ
6 лютого 2019 р., Євроклуб "Європейська єдність" Кам`янської гімназії № 39 отримав Подяку від Посла, Голови Представництва Європейського Союзу в Україні Хюга Мінгареллі за успішну реалізацію Проекту "Толерантність єднає європейців". Проект реалізовувався за методичної й інформаційної підтримки Представництва ЄС в Україні, ГО “Євроквіз”.
Мета проекту: підвищення рівня обізнаності учнівської молоді про основні європейські цінності (толерантність, права людини) шляхом впровадження форм роботи, активізації волонтерського руху, соціально-просвітницької кампанії.
Проект сприяв набуттю гімназистами знань про поняття «толерантність», «інтолерантність», «права людини», про їх ознаки й критерії, утвердженню європейських цінностей, створенню умов для формування відповідної рефлексії позитивних стосунків учнівської молоді у полікультурному світі.
Дякуємо усім, хто долучився до цікавих заходів у рамках реалізації Проекту! Попереду ще багато спільних та корисних справ!
Євроклуб "Європейська єдність" Кам’янської гімназії № 39 отримав сертифікат учасника Міжнародної ініціативи Всесвітній День Гідності (Global Dignity Day)
Четвертий рік поспіль євроклуб "Європейська єдність" долучився до проведення Всесвітнього Дня Гідності, ініційованого рухом EdCamp Ukraine. Захід відбувався під патронатом Міністерства освіти і науки України та Уповноваженого Президента з прав дитини. Всесвітній День Гідності – це незалежний, соціальний, політично і релігійно нейтральний проект, мета якого спонукати молодь, учнівство й студентство керуватися почуттям власної гідності у своїх повсякденних діях.
100-РІЧЧЯ АКТУ ЗЛУКИ: ЄВРОКЛУБ КАМ’ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39 ВІДЗНАЧИВ ДЕНЬ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ
Також була проведена Інтегрована інтелектуальна гра-вікторина «Я люблю Україну». Гімназисти продемонстрували гарні знання з історії України, літератури, географії, а також проявили високу обізнаність щодо народних свят, традицій, звичаїв та обрядів наших предків. Учасники інтелектуальної гри отримали подарунки від Представництва Європейського Союзу в Україні.
Кожен із нас повинен усвідомити, що лише в єдності дій та соборності душ можемо досягти величної мети – побудови духовно багатої, вільної та демократичної України, якою будуть пишаться наші нащадки.
КОНКУРС «ЄВРОПЕЙСЬКА ЯЛИНКА-2019» ПРОВІВ ЄВРОКЛУБ КАМ`ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39
Новорічний конкурс «Європейська ялинка – 2019» мав на меті нагадати учнівській молоді, що природу потрібно берегти, а дім можна прикрасити новорічними саморобними ялинками. З чого тільки не були зроблені європейські ялинки: з паперу усіх видів, горішків, бісеру, косметичних серветок, фетру, жолудів, цукерок тощо!
На заключному етапі конкурсу активісти євроклубу зібралися на святкове засідання. Гімназисти захищали свої чарівні ялинки, розповідали про традиції та звичаї святкування Нового року та Різдва Христова у різних країнах Європи.
Усі ялинки були просто неперевершені, тому визначити найкращу ялинку було неможливо. Саме такими – креативно-стильно-дивовижними стали ідеї євроклубівців, втілені у реальність у рамках конкурсу на кращу ялинку своїми руками!
На закінчення свякового засідання євроклубу панував феєричний казковий настрій, гімназисти отримали море незабутніх вражень та яскравих новорічних емоцій. Кожен учасник конкурсу «Європейська ялинка - 2019» був нагороджений подарунками від Представництва Європейського Союзу в Україні.
ГІМНАЗИСТИ ПРОДЕМОНСТРУВАЛИ ВИСОКУ ОБІЗНАНІСТЬ З ТЕМИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ НА МІСЬКОМУ БРЕЙН-РИНЗІ
Команду євроклубу гімназії № 39 представляли найкращі учні закладу: Ткаченко Максим, Глущенко Олександр, Неклеса Марія, Перемитько Микита, Кулініч Юліана. Наші гімназисти показали розвинуті аналітичні навички й достойні знання на задану тему. Іх активність та обізнаність тематикою Європейського Союзу приємно вразила організаторів заходу.
У рамках реалізації Проекту «Толерантність єднає європейців» євроклуб «Європейська єдність» провів правову вікторину «Чи знаєш ти свої права»
Мета заходу - формування у дітей правосвідомості та розвиток поваги до прав інших.
У ході вікторини діти дізналися про проблему порушення прав на прикладі казкових героїв, розвинули навички роботи з інформацією за допомогою правових документів.Також були проведені інтерактивні вправи, в ході яких євроклубівці розвивали вміння аналізувати текст документів, знаходили співвідношення між окремими правами і ситуаціями повсякденного життя.
Конкурс малюнків «Толерантність очима дітей»
У рамках реалізації проекту «Толерантність єднає європейців» євроклуб «Європейська єдність» Кам`янської гімназії № 39 провів конкурс малюнків «Толерантність очима дітей».
Мета конкурсу - поінформувати громадськість про зміст європейської цінності – толерантності та привернути увагу до проблем нетерпимості до різних груп в Україні, сприяти самореалізації, творчому розвитку й активному залученню творчої учнівської молоді до соціальної-вагомої діяльності. Журі конкурсу підвело підсумки конкурсу й найкращі роботи учнів були нагороджені призами від Представництва ЄС в Україні.
ТРЕНІНГ «ТОЛЕРАНТНІСТЬ І ПРАВА ЛЮДИНИ – ОСНОВА ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ»
А потім учасники тренінгу були залучені до інтерактивних вправ. Виконання вправ в групах, які запропонували дівчата, показало, що гімназисти добре знають і шанують права людини та знайомі з законами, які допомагають їх захищати.
Підводячи підсумки тренінгу, учасники звернули увагу, що було дуже цікаво працювати в подібному форматі, коли всі учасники заходу так взаємодіють. Тренінг викликав непідробний інтерес та шквал емоцій, пов'язаний з новою та цікавою інформацією про права людини.
Мені дуже приємно відзначити, що Анастасія Черненко – випускниця нашої гімназії, золота медалістка, гордість гімназії, відмінно закінчила факультет міжнародних відносин Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара. Під час навчання в гімназії була активісткою шкільного євроклубу. Саме участь у конкурсах євроклубу дала Анастасії поштовх займатися громадською діяльністю й залучатися до Європейських молодіжних програм.
Дякуємо Анастасії та Людмилі за надзвичайно цікавий і корисний тренінг. Для гімназистів це був незабутній час!
До цієї (не)конференції гімназисти готувалися три тижні й перед спікерами TED стояло завдання куди важливіші тих, які вирішують доповідачі на звичайних конференціях: відшукати цікаву маловідому інформацію про відомих особистостей України, своїм харизматичним виступом ( а не з папірця) мотивувати аудиторію для подальшого вивчення життя та діяльності видатних постатей, запалити аудиторію ідеями, які пропагували видатні діячі України.
Під час підготовки учні ознайомилися з правилами й структурою публічного виступу. Для візуалізації інформації гімназисти створили інфографіку та історичні фільми про внесок діячів в історичні, культурні й наукові надбання. У цьому їм допомагала вчитель медіаосвіти, заступник директора з наукової роботи Гурська Вікторія Михайлівна.
ЄВРОКЛУБ КАМ`ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39 ПРЕДСТАВЛЯВ МІСТО НА ОБЛАСНОМУ КРАЄЗНАВЧОМУ ФОРУМІ
15 березня 2018 року в Дніпропетровському дитячо-юнацькому центрі міжнародного співробітництва відбулася Vl обласна краєзнавча конференція учнівської молоді, присвячена революційним подіям початку ХХ ст. в Україні, що стали переломними у вітчизняній історії, на тему: «Українська революція 1917-1921 рр. Відродження державності українського народу (до 100-річчя подій)".
Бочка Олександра, учениця 11 класу Кам`янської гімназії № 39, виступила з доповіддю «Еволюція поглядів М.С. Грушевського на українську державність». У своєму виступі юна дослідниця зазначила: «Дослідження діяльності М. С. Грушевського є сьогодні досить актуальним, особливо в умовах формування нового покоління українців. Адже саме він був провідником ідеї духовної модернізації українського суспільства, перетворення його в єдину націю, формував українські політичні принципи й організував нові державні засади. Недаремно М. С. Грушевського називають «Шевченком XX століття». Мало в нас було організаторів і діячів такого виміру, як Грушевський».
Під час роботи конференції учасники мали можливість розглянути соціально-економічну, політичну, культурну ситуацію в Україні в революційну добу 1917-1921 рр.; презентувати власні наукові доробки щодо регіональних аспектів розгортання Української революції 1917-1921 рр., також юними дослідниками було представлено внесок її визначних діячів у розбудову державної незалежності, обгрунтовано вплив тогочасних подій на подальший перебіг історичного процесу в Україні, проведено паралелі історичної минувщини і сучасної ситуації в країні.Розглянуті на конференції актуальні питання викликали жваве обговорення та обмін думками серед учасників. Усе це сприяє обміну думками між досвідченими вченими, учнями, викладачами, підживлює й укріплює наукову й міжособистісну комунікацію.У рамках наукової конференції було презентовано екскурсію «Багатогранність Січеслава у вирі Української революції 1917-1921 рр.», учасники конференції мали можливість відвідати екскурсію визначними залами музею імені Д.І. Яворницького «Родзинки рідного краю крізь призму музейних експозицій».За результатами краєзнавчої конференції учні-науковці та їх керівники були нагороджені грамотами. Також підготовлено збірник тез доповідей учасників та вироблено рекомендації з метою подальшого розвитку краєзнавства на Дніпропетровщині, національно-патріотичного вихованння учнівської молоді.Усі учасники історичного форуму висловлюють подяку Організаційному комітету наукової краєзнавчої конференції, який очолює Антипенко Ганна Сергіівна, кандидат історичних наук, методист КЗ ДДЮЦМС ДОР., за методичну підтримку в його організації та забезпечення високого рівня проведення.Бажаємо всім учасникам конференції невичерпної енергії, плідної,конструктивної роботи та подальших успіхів у навчальній та науково-дослідній роботі!
ПЕРЕМОГА ЄВРОКЛУБІВЦІВ У НАЙМАСШТАБНІШОМУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОМУ КОНКУРСІ ОБЛАСТІ
Два дні поспіль – 02 та 03 лютого 2018 р. відбувався ІІ обласний етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук України на базі Дніпропетровського національного університету ім
О. Гончара.
Учениці Кам`янської гімназії № 39 здобули для нашого міста дві перемоги у відділенні «Історія». Вітаємо наших переможниць: Кіційову Поліну та Бочку Олександру!
Кіційова Поліна зайняла ІІІ місце у секції «Етнологія», вона захищала наукову роботу на тему «Усна народна творчість часів колективізації та Голодомору 1932-1933 рр.». ПОДОРОЖУЄМО НОВОРІЧНОЮ ЄВРОПОЮ ВЕСЕЛО Й ЦІКАВО26 грудня євроклубівці Кам`янської гімназії № 39 провели святкове засідання "Подорожуємо новорічною Європою".
На початку свята учасники гри-подорожі були об`єднані у команди. Щоб отримати святкову візу для подорожі Європою, треба було правильно виконати завдання конкурсу: прослухавши підказку у вигляді асоціативного ряду, команди мали назвати європейську країну. Друге завдання було - показати на карті країни європейського регіону.
|
Гімназистки також виявили ґрунтовні знання з історії. Складаючи базовий компонент з історії України, треба було не тільки правильно відповісти на питання закритого характеру, починаючи з тем періоду залюднення території України й до сьогодення, але й відповісти на аналітичні питання, як от: «Проаналізуйте політику Української Центральної Ради та більшовиків», «Як вплинула Реформація на культуру українських земель».
МАНівці вдало презентували наукові роботи, показали вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, логічно доводити актуальність досліджуваних проблем, захищали свої ідеї, відстоювали власну позицію, активно брали участь у дискусії.
Перемога у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт стала стартовим майданчиком для творчого, інтелектуального та духовного зросту гімназисток. Здобувши цю перемогу, учениці серйозно заявили суспільству про своє прагнення навчатися, займатися наукою, примножувати інтелектуальний потенціал свій і нашої держави.Щиро вітаємо переможниць з першим особистим досягненням на науковій ниві. Ми пишаємося вами та вашими успіхами! Радіємо разом з вами! Нехай уся ваша подальша наукова діяльність буде такою ж захоплюючою, приносить вам задоволення та нові перемоги!
І це дійсно правда, бо серед науковців є немало романтиків, хтось із них здається навіть диваком. Та як би там не було, але наука – це та галузь, яка дає змогу повністю себе реалізувати, адже її особливістю є той факт, що на основі однієї теми створюються багато інших і науковцеві вже важко зупинитися.
Євроклубівці з нетерпінням чекали на зустріч з відомим краєзнавцем, дослідником-єгиптологом Володимиром Михайловичем Дзюбою. За багатогранність і плідність пошукової діяльності пана Володимира гімназисти прозвали «кам`янським Едісоном».
Під час цікавої та захоплюючої зустрічі Володимир Михайлович розповідав про таємниці будівництва єгипетських пирамід, а також про зв`язок науки та релігії у Стародавньому Єгипті. Єгипетська міфологія, її вірування та ритуали практикувалися аж до прийняття християнства.
Юні науковці із великою зацікавленістю переглянули історичний фільм про Стародавній Єгипет, який створив пан Володимир, висловлювали власні наукові гіпотези щодо способу будівництва пирамід.
Навіть після закінчення зустрічі допитливі гімназисти ще довго не відпускали Володимира Михайловича, обговорювали різні історичні версії, задавали безліч питань відомому історику, адже Стародавній Єгипет манить і по сей день своїми таємницями, глибоким корінням і загадковістю.
День науки завершився, залишивши приємні враження та бажання творити, відкривати духовні острови у дитячих серцях, творчо зростати й робити перші кроки до великої науки.
ЄВРОКЛУБІВЦІ КАМ`ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39 ВІДВІДАЛИ ЛІВОБЕРЕЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ «ПРИВАТБАНКУ»
Очільниця Лівобережного відділення «ПриватБанку» Олександра Олегівна пояснили, як здійснювати покупки в Інтернет-магазині та як користуватись кредитною карткою. Кмітливі та активні євроклубівці отримали призи та сертифікати.
Дякуємо шановній Олександрі Олегівні Мартиненко - керівниці головного відділення Лівобережного «ПриватБанку» за гостинність й організацію роботи з учнями з питань підвищення фінансової обізнаності гімназистів.
Участь євроклубу "Європейська єдність" у Міжнародній програмі eTwinning Plus
19 грудня 2014 року у м. Києві відбулася урочиста подія для найактивніших учасників Міжнародної програми eTwinning Plus - заключна конференція «Підсумки року eTwinning Plus 2014 Україна».На заключній конференції євроклуб Дніпродзержинської гімназії № 39 представляла координатор євроклубу Пономарьовам Наталія.Участь у Міжнародній програмі eTwinning Plus – один із напрямків роботи євроклубу.
eTwinning Plus – це серйозна гра для євроклубів. Метою Програми є об’єднання вчителів і учнів у велику європейську спільноту, учасники якої постійно навчаються, обмінюються досвідом, пізнають життя інших країн, розширюють світогляд та змінюють свої підходи, відповідно до вимог сучасності.Сьогодні євроклуб Дніпродзержинської гімназії № 39 має багато партнерів у європейських країнах, бере участь у семи спільних проектах, активно опановує міжнародний портал eTwinning. Пріоритетними напрямками роботи у проектах є: екологічна освіта, міжкультурний діалог та англомовне спілкування. Програма еTwinning відкриває кордони для нашого євроклубу у міжнародній співпраці, надає можливості для реалізації онлайн-співробітництва з європейськими партнерами.Під час заключної конференції учасники мали можливість познайомитися з найкращими проектами, які були реалізовані протягом року за участю українських вчителів, були продемонстровані найцікавіші роботи учнів-ітвінерів – презентації та відеоролики.Конференція надихнула учасників на реалізацію креативних ідей у програмі, прагнення до вдосконалення та професійного росту.