Євроклуб "Європейська єдність"

ТРЕНІНГ «ТОЛЕРАНТНІСТЬ І ПРАВА ЛЮДИНИ – ОСНОВА ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЦІННОСТЕЙ»



10 травня в рамках реалізації проекту «Толерантність єднає європейців» був проведений тренінг «Толерантність і права людини – основа європейських цінностей». Для проведення тренінгу були запрошені Анастасія Черненко та Людмила Карпова. Дівчата є волонтерками ГО «Європейська молодіжна спільнота». Анастасія Черненко - випускниця Проекту EU Study Days, Людмила Карпова – випускниця програми Еразмус+.
Мета тренінгу – поглибити знання гімназистів з питань міжнародних стандартів у сфері захисту прав людини й толерантності як основи європейських цінностей. 
Робота під час тренінгу була насичена й продуктивна: учасники ознайомилися з діяльність Ради Європи, Європейського Суду з прав людини, працювали над створенням атмосфери поваги до прав людини. Інтерактивну міні-лекцію було надзвичайно цікаво слухати. Анастасія й Людмила – ерудовані, комунікабельні, компетентно відповідали на будь-які питання з теми захисту прав людини й місця принципів толерантності в сучасному світі. Вони просто зачарували гімназистів.
А потім учасники тренінгу були залучені до інтерактивних вправ. Виконання вправ в групах, які запропонували дівчата, показало, що 
гімназисти добре знають і шанують права людини та знайомі з законами, які допомагають їх захищати.
Підводячи підсумки тренінгу, учасники звернули увагу, що було дуже цікаво працювати в подібному форматі, коли всі учасники заходу так взаємодіють. Тренінг викликав непідробний інтерес та шквал емоцій, пов'язаний з новою та цікавою інформацією про права людини.
Мені дуже приємно відзначити, що Анастасія Черненко – випускниця нашої гімназії, золота медалістка, гордість гімназії, відмінно закінчила факультет міжнародних відносин Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара. Під час навчання в гімназії була активісткою шкільного євроклубу. Саме участь у конкурсах євроклубу дала Анастасії поштовх займатися громадською діяльністю й залучатися до Європейських молодіжних програм.
Дякуємо Анастасії та Людмилі за надзвичайно цікавий і корисний тренінг. Для гімназистів це був незабутній час!


ЄВРОКЛУБ ЗАПОЧАТКУВАВ ПРОВЕДЕННЯ TED - КОНФЕРЕНЦІЙ В КАМ`ЯНСЬКІЙ ГІМНАЗІЇ № 39

27 квітня в нашій гімназії з ініціативи євроклубу відбулася Перша TED - конференція на тему «Галерея видатних особистостей України».Що таке TED? Це конференції, які, по суті, - і не конференції зовсім. Іншими словами, конференції формату TED грають роль сцени, звідки озвучуються інноваційні, свіжі, нестандартні ідеї. Її слоган такий:«Ідеї, гідні розповсюдження».
Гімназійна TED - конференція виконувала просвітницьку місію й прагнула «запалити» уми й душі учнівської громади гарячими ідеями й закликами видатних історичних діячів, які випередили свій час.
До цієї (не)конференції гімназисти готувалися три тижні й перед спікерами TED стояло завдання куди важливіші тих, які вирішують доповідачі на звичайних конференціях: відшукати цікаву маловідому інформацію про відомих особистостей України, своїм харизматичним виступом ( а не з папірця) мотивувати аудиторію для подальшого вивчення життя та діяльності видатних постатей, запалити аудиторію ідеями, які пропагували видатні діячі України.
Під час підготовки учні ознайомилися з правилами й структурою публічного виступу. Для візуалізації інформації гімназисти створили інфографіку та історичні фільми про внесок діячів в історичні, культурні й наукові надбання. У цьому їм допомагала вчитель медіаосвіти, заступник директора з наукової роботи Гурська Вікторія Михайлівна.

Тож, Перша гімназійна TED-конференція відбулася! Попереду у гімназистів ще багато цікавих ідей, проектів та планів!






ЄВРОКЛУБ КАМ`ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39 ПРЕДСТАВЛЯВ МІСТО НА    ОБЛАСНОМУ КРАЄЗНАВЧОМУ ФОРУМІ

15 березня 2018 року в Дніпропетровському дитячо-юнацькому центрі міжнародного співробітництва відбулася Vl обласна краєзнавча конференція учнівської молоді, присвячена революційним подіям початку ХХ ст. в Україні, що стали переломними у вітчизняній історії, на тему: «Українська революція 1917-1921 рр. Відродження державності українського народу (до 100-річчя подій)".
Бочка Олександра, учениця 11 класу Кам`янської гімназії № 39, виступила з доповіддю «Еволюція поглядів М.С. Грушевського на українську державність». У своєму виступі юна дослідниця зазначила: «Дослідження діяльності М. С. Грушевського є сьогодні досить актуальним, особливо в умовах формування нового покоління українців. Адже саме він був провідником ідеї духовної модернізації українського суспільства, перетворення його в єдину націю, формував українські політичні принципи й організував нові державні засади. Недаремно М. С. Грушевського називають «Шевченком XX століття». Мало в нас було організаторів і діячів такого виміру, як Грушевський». 
Під час роботи конференції учасники мали можливість розглянути соціально-економічну, політичну, культурну ситуацію в Україні в революційну добу 1917-1921 рр.; презентувати власні наукові доробки щодо регіональних аспектів розгортання Української революції 1917-1921 рр., також юними дослідниками було представлено внесок її визначних діячів у розбудову державної незалежності, обгрунтовано вплив тогочасних подій на подальший перебіг історичного процесу в Україні, проведено паралелі історичної минувщини і сучасної ситуації в країні.Розглянуті на конференції актуальні питання викликали жваве обговорення та обмін думками серед учасників. Усе це сприяє обміну думками між досвідченими вченими, учнями, викладачами, підживлює й укріплює наукову й міжособистісну комунікацію.У рамках наукової конференції було презентовано екскурсію «Багатогранність Січеслава у вирі Української революції 1917-1921 рр.», учасники конференції мали можливість відвідати екскурсію визначними залами музею імені Д.І. Яворницького «Родзинки рідного краю крізь призму музейних експозицій».За результатами краєзнавчої конференції учні-науковці та їх керівники були нагороджені грамотами. Також підготовлено збірник тез доповідей учасників та вироблено рекомендації з метою подальшого розвитку краєзнавства на Дніпропетровщині, національно-патріотичного вихованння учнівської молоді.Усі учасники історичного форуму висловлюють подяку Організаційному комітету наукової краєзнавчої конференції, який очолює Антипенко Ганна Сергіівна, кандидат історичних наук, методист КЗ ДДЮЦМС ДОР., за методичну підтримку в його організації та забезпечення високого рівня проведення.Бажаємо всім учасникам конференції невичерпної енергії, плідної, конструктивної роботи та подальших успіхів у навчальній та науково-дослідній роботі!




ПЕРЕМОГА ЄВРОКЛУБІВЦІВ У НАЙМАСШТАБНІШОМУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОМУ КОНКУРСІ ОБЛАСТІ
Два дні поспіль – 02 та 03 лютого 2018 р. відбувався ІІ обласний етап конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук України на базі Дніпропетровського національного університету ім
О. Гончара. 
Учениці Кам`янської гімназії № 39 здобули для нашого міста дві перемоги у відділенні «Історія». Вітаємо наших переможниць: Кіційову Поліну та Бочку Олександру!
Кіційова Поліна зайняла ІІІ місце у секції «Етнологія», вона захищала наукову роботу на тему «Усна народна творчість часів колективізації та Голодомору 1932-1933 рр.». 
Мета роботи: дослідити, як голодомор 1932-1933 рр. був відтворений самим народом в його усній творчості. Бочка Олександра зайняла ІІІ місце в секції "Історія України", ії наукова робота на тему «Еволюція поглядів М.С. Грушевського (кін. ХІХ ст. - квітень 1918 р.)». Мета дослідження: визначити еволюцію суспільно-політичних поглядів М.С. Грушевського на перспективи розвитку української державності.
Гімназистки також виявили ґрунтовні знання з історії. Складаючи базовий компонент з історії України, треба було не тільки правильно відповісти на питання закритого характеру, починаючи з тем періоду залюднення території України й до сьогодення, але й відповісти на аналітичні питання, як от: «Проаналізуйте політику Української Центральної Ради та більшовиків», «Як вплинула Реформація на культуру українських земель».
МАНівці вдало презентували наукові роботи, показали вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, логічно доводити актуальність досліджуваних проблем, захищали свої ідеї, відстоювали власну позицію, активно брали участь у дискусії.
Перемога у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт стала стартовим майданчиком для творчого, інтелектуального та духовного зросту гімназисток. Здобувши цю перемогу, учениці серйозно заявили суспільству про своє прагнення навчатися, займатися наукою, примножувати інтелектуальний потенціал свій і нашої держави.
Щиро вітаємо переможниць з першим особистим досягненням на науковій ниві. Ми пишаємося вами та вашими успіхами! Радіємо разом з вами! Нехай уся ваша подальша наукова діяльність буде такою ж захоплюючою, приносить вам задоволення та нові перемоги!




















ПОДОРОЖУЄМО НОВОРІЧНОЮ ЄВРОПОЮ ВЕСЕЛО Й ЦІКАВО

26 грудня євроклубівці Кам`янської гімназії № 39 провели святкове засідання "Подорожуємо новорічною Європою".

На початку свята учасники гри-подорожі були об`єднані у команди. Щоб отримати святкову візу для подорожі Європою, треба було правильно виконати завдання конкурсу: прослухавши підказку у вигляді асоціативного ряду, команди мали назвати європейську країну. Друге завдання було - показати на карті країни європейського регіону.
А далі на новорічному експресі євроклубівці подорожували різними станціями, а також, пересівши на новорічну яхту, здійснили середземноморський новорічний круїз. Усім було дуже цікаво і весело брати участь у різних конкурсах, танцювати, дізнаватися про історію й традиції святкування Нового року у різних країнах Європи.
Радію з того, що до наших засідань уже долучаються гімназисти 5-х класів. На останок від Представництва Європейського Союзу в Україні євроклубівці отримали невеличкі подарунки.






РІДВЯНІ ВІТАННЯ УЧНЯМ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН

Christmas card exchange


У рамках Міжнародної Програми eTwinning Plus євроклубівці Кам`янської гімназії № 39 реалізують спільний трьохсторонній проект " FOCUS ON CULTURE", у якому беруть участь учні й учителі Франції, Грузії й України. Активісти євроклубу підготували святкові листівки на англійській мові й отримали вітання й розповіді про традиції святкування Нового року й Різдва від друзів європейських країн.






ЄВРОКЛУБ КАМ`ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39 ПРИЄДНАВСЯ ДО НАЙБІЛЬШОГО УРОКУ У СВІТІ

Євроклуб Кам`янської гімназії № 39 Дніпропетровської області за сприяння Дитячого фонду Організації Об*єднаних Націй ЮНІСЕФ (United Nations International Children's Emergency Fund) приєднався до «Найбільшого уроку у світі», щоб усвідомити Глобальні цілі сталого розвитку (прийняті Генеральною асамблеєю ООН у вересні 2015 року під час засідання 70-ої сесії Генеральної Асамблеї ООН в Нью-Йорку). Нові цілі та завдання розвитку Організація Об'єднаних Націй планує досягти до 2030 року. Під час уроку євроклубівці передивилися анімацію «Глобальні цілі», обговорили проблему, як зберегти природу і себе від сміття, а також проблему роздільного збирання побутових відходів, Також активісти євроклубу провели ігрову програму «Кожна дитина повинна знати свої права».
#LargestLessonUkraine #SDGs4Children #TeachSDGs





ЄВРОКЛУБ КАМ`ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39 ДОЛУЧИЛАСЯ ДО ВІДЗНАЧЕННЯ УСЕСВІТНЬОГО ДНЯ ГІДНОСТІ В УКРАЇНІ - НАЙМАСШТАБНІШОГО В ЄВРОПІ



УСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ГІДНОСТІ - це Всеукраїнський проект ГО EDCAMP UKRAINE, що цього року проводиться під патронатом Міністерства освіти і науки України.
У 2017 році Усесвітній День Гідності проводиться євроклубом у  Кам`янській гімназії № 39 уже втретє. Заходи відбуватимуться протягом певного чаcу – з 21 листопада (День Гідності та Свободи України) до 9 грудня (Міжнародний день боротьби з корупцією).
28 листопада євроклубівці провели інтерактивну гру-подорож Країною Чеснот "День Гідності і Свободи – крок до Європи". Засідання євроклубу розпочалося презентацією Дня Гідності та принципів гідності. Під час засідання активісти ділилися власними історіями гідних вчинків, вели міні-дискусію та за допомогою метафоричних картинок визначали, що означає гідність для кожного з них. Усесвітній День Гідності – це захід, що об’єднує всіх, хто поділяють і підтримують ідею гідності та свободи.



Євроклуб Кам`янської гімназії № 39 відзначив День писемності та української мови

9 листопада активісти євроклубу провели засідання, присвячене Дню української писемності та мови, - свято, яке було встановлене Указом Президента України в 1997 році на честь літописця Нестора - послідовника творців слов'янської писемності Кирила і Мефодія.
Засідання євроклубу проходило під гаслом «Ми європейці настільки, наскільки - українці; і лише відчувши себе справжніми українцями, можна збудувати свій український дім за європейськими стандартами».
Під час засідання євроклубівці ознайомилися з історією походження слов’янської писемності, дізналися про історію виникнення української писемності, про просвітницький подвиг Кирила й Мефодія, про розвиток і становлення мови, яка долає усі перешкоди. Також було звернено увагу на родоначальника та засновника української мови І. Котляревського та основоположника нової української літературної мови Т. Шевченка.
Цікавими та жвавими пройшли конкурси «Юні мовознавці», «Патріоти», під час яких було виявлено найкращих знавців історії української мови. Гімназистам було пропоновано взяли участь у шкільному етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика, зініційований великим українським меценатом і громадським діячем Петром Яциком, який усе життя прожив у Канаді, але завжди пам’ятав про рідну землю.
Результатом заходу стало усвідомлення євроклубівцями того, що українська мова ввібрала в себе все найкраще, найніжніше, найвеличніше, наймудріше, найблагородніше, найпоетичніше і найболючіше. А завдання євроклубу на шляху України до Європи – любити і плекати рідну мову, щоб передати нащадкам як найбільший скарб, що об’єднує минуле й прийдешнє.


















10 ЛИСТОПАДА – ЄВРОКЛУБ ВІДЗНАЧИВ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ НАУКИ В ІМ`Я МИРУ ТА РОЗВИТКУ

Євроклуб "Європейська єдність" Кам`янської гімназії № 39 відзначив 10.11.2017 р.  Всесвітній День науки, який пройшов під девізом «Від мудрих дітей - до мудрих людей».
Та якби запитати у самих вчених: «Що значить у вашому житті НАУКА?», кожен відповів би по-своєму. А от історик-дослідник Володимир Михайлович Дзюба, який був запрошений на засідання товариства, відповів на це питання так: «Наука – це спосіб життя, спосіб спілкування зі світом, спосіб його розуміння. Наука – особа жіночого роду. Познайомившись із нею з дитячих років, я закохався на все життя. Науці неможливо зрадити».
І це дійсно правда, бо серед науковців є немало романтиків, хтось із них здається навіть диваком. Та як би там не було, але наука – це та галузь, яка дає змогу повністю себе реалізувати, адже її особливістю є той факт, що на основі однієї теми створюються багато інших і науковцеві вже важко зупинитися.
Євроклубівці з нетерпінням чекали на зустріч з відомим краєзнавцем, дослідником-єгиптологом Володимиром Михайловичем Дзюбою. За багатогранність і плідність пошукової діяльності пана Володимира гімназисти прозвали «кам`янським Едісоном».
Під час цікавої та захоплюючої зустрічі Володимир Михайлович розповідав про таємниці будівництва єгипетських пирамід, а також про зв`язок науки та релігії у Стародавньому Єгипті. Єгипетська міфологія, її вірування та ритуали практикувалися аж до прийняття християнства.
Юні науковці із великою зацікавленістю переглянули історичний фільм про Стародавній Єгипет, який створив пан Володимир, висловлювали власні наукові гіпотези щодо способу будівництва пирамід.
Навіть після закінчення зустрічі допитливі гімназисти ще довго не відпускали Володимира Михайловича, обговорювали різні історичні версії, задавали безліч питань відомому історику, адже Стародавній Єгипет манить і по сей день своїми таємницями, глибоким корінням і загадковістю.
День науки завершився, залишивши приємні враження та бажання творити, відкривати духовні острови у дитячих серцях, творчо зростати й робити перші кроки до великої науки.















ЄВРОКЛУБІВЦІ КАМ`ЯНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ № 39 ВІДВІДАЛИ ЛІВОБЕРЕЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ «ПРИВАТБАНКУ»

30.10.2017 р. у рамках проведення Тижня фінансової грамотності для активістів євроклубу "Європейська єдність" Кам`янської гімназії № 39  була проведена екскурсія до Лівобережне відділення «ПриватБанку».
     Дітям цікаво й доступно розповіли про особливості роботи банківської установи. На початку екскурсії допитливі гімназисти переглянули відеоролик про головне відділення «ПриватБанку» України. Багато нової інформації дізналися діти: спробували себе в ролі оператора, отримали навички роботи з апаратом для рахування грошей та дізналися про способи виявлення справжніх грошей від фальшивих.
Очільниця Лівобережного відділення «ПриватБанку» Олександра Олегівна пояснили, як здійснювати покупки в Інтернет-магазині та як користуватись кредитною карткою. Кмітливі та активні євроклубівці отримали призи та сертифікати.
Дякуємо шановній Олександрі Олегівні Мартиненко - керівниці головного відділення Лівобережного «ПриватБанку» за гостинність й організацію роботи з учнями з питань підвищення фінансової обізнаності гімназистів.



Перший урок «Пізнаємо Європу разом»
  1 вересня 2017 року був проведений Перший урок "Пізнаємо Європу разом"
у формі європейського квесту . 
Мета першого уроку-квесту: розширити кругозір та знання учнів про країни Євро­пейського Союзу; дати уявлення про переваги євроінтеграції для України, підкреслити приналежність нашої держави до європейської сім’ї народів, виховувати повагу до національних, духовних, культурних надбань європейських народів, створити умови для ефективної роботи в команді, розвивати  у дітей прагнення  бути  свідомим  громадянином  України,   патріотичні почуття.

 Під час провелення євроквесту «Лабиринтами Європи» гімназисти здійснили подорож по 4 станціях: 

                                                                   
1 станція – «Мандрівка країнами Європи»
 2 станція – «Європейська держава-столиця»
3 станція – «Секрети європейських казкарів» 
 4 станція – «Україна – наша країна» .  
                               



   






Євроклубівці Кам`янської гімназії № 39 провели гру-подорож «Квіти – символи європейських країн»

 12.05.2017 р. до святкування Дня Європи активісти євроклубу «Європейська єдність» Кам`янської гімназії № 39  провели відкрите засідання у формі інтерактивної гри-подорожі  «Квіти – символи європейських країн». Готуючись до заходу євроклубівці дізналися, що  кожна країна має свою національну рослину й свою національну квітку. У багатьох країнах певна квітка займає важливе місце у культурі та традиціях, тому вважається національною емблемою.
Гімназисти презентували свої проекти про значення квітів у різних країнах Європи: «Маргаритка - символ Польщі», «Волошка   - символ Німеччини», «Червона і біла троянди - символ Англії», «Тюльпан - символ Голландії», «Лілія - символ Франції», «Едельвейс – символ Швейцарії»,  «Національна квітка України - червоний мак» тощо. Під час гри – подорожі було проведено вікторину «Народні символи європейських країн».     Учасники заходу проявили себе справжніми знавцями європейських країн і дізналися багато цікавого.  Від Представництва Європейського Союзу в Україні найактивніші євроклубівці отримали цінні подарунки й призи. 






















До Дня Європи євроклубівці Кам’янської гімназії № 39 провели відкрите засідання євроклубу «Чарівні історичні дива Кам’янського»


Гімназисти із задоволенням дізналися про маловідомі сторінки топонімічних досліджень ріднокраю, з якими щиро поділився пан Володимир, ознайомилися з версіями про походження деяких назв Кам’янського. 
Пан Володимир зачарував допитливих гімназистів своєю розповіддю про княжу добу і козацьке минуле. А подарунком для всіх євроклубівців був історичний фільм «Дивовижне походження топоніму Кам’янське». Цей фільм створив пан Володимир до 100-річного ювілею надання Кам’янському статусу міста. Євроклубівці були дуже захоплені й щасливі. А на останок задавали безліч запитань пану Володимиру про історичне минуле Кам’янського. 
Бажаємо пану Володимиру – справжньому «живителю місцевості» зробити ще багато нових історичних розвідок, що поглиблять знання про велику і складну Історію держави, без якої неможливе майбутнє .


Євроклубівці Кам'янської гімназії № 39

 долучилися до Усесвітнього Дня Гідності



Global Dignity Day – це незалежний соціальний проект, мета якого – націлювати молодь і учнівство керуватися почуттям власної гідності у своїх повсякденних діях і вчинках. 

 Під час роботи засідання учні дізналися про те, що цей соціальний проект був організований у 2006 році принцем Норвегії Хоконом, професором Пеккою Хіманеном і Джоном Хоупом (членами Young Global Leaders Всесвітнього економічного форуму). У 2014 році цей захід відбувся одночасно більше ніж у 60-ти країнах світу, а у 2015 році Україна вперше приєдналася до цього глобального руху. 

Під час заходу гімназисти обговорювали основні принципи гідності, кожен мав змогу поділитися своїми історіями гідності, також розповідали про історії гідності з життя учнів нашої гімназії. Діти висловлювали своє тлумачення поняття «гідності», розв’язували психологічні задачі, зробили асоціативний кущ до слова «ГІДНІСТЬ». Кожен замислився, як важливо обстоювати і зберігати гідність у своєму житті. Найзахоплюючим було завдання - створити власні сенкани, яке показало глибину думок з питань людської гідності. 

А найголовніше, учасниками заходу було визначено, що варто зробити протягом року для підвищення почуття власної гідності і поваги до інших людей.

Ми намагаємось плекати в наших учнів доброту і виховувати гідних людей, які люблять не тільки себе, а й свого ближнього, поважають оточуючих, допомагають у скрутну хвилину і бережуть свою рідну Україну.

Закликаємо всіх приєднатись у наступному році до Усесвітнього Дня Гідності. Під час проведення тренінгу "Право дитини на гідність", що відбувся 21 жовня 2016 р.,    учні у формі "Асоціативного куща" визначили, що таке гідність, розповіли приклади історій гідності, а потім поділились своїми історіями гідних вчинків. День Гідності відзначається у 60 країнах світу. Діти переглянули сюжет "Це Всесвітній День Гідності" про те, як цей день відзначається в різних країнах світу та отримали листівки "Основні принципи гідності". 
Сподіваємось, що кожний, хто приєднався до цього проекту, керуватиметься почуттям власної гідності у своїх діях в повсякденному житті  





Євроклуби Кам'янського - за європейські цінності
12 жовтня 2016 року на базі  гімназії № 39 відбувся круглий стіл "Європейська Хартія місцевого самоврядування та принципи здійснення самоврядування на місцевому і регіональному рівнях" у рамках Європейського тижня місцевої демократії.
     Учасниками круглого столу були активісти євроклубів "Дружба" (СЗШ № 21), "Вікторі" (СЗШ № 30), "Європейська єдність" (гімназія №39). У заході взяли участь депутати Кам'янської міської ради Юлія Полівода та Андрій Іванченко. Відкрила роботу круглого столу Долина Лариса Миколаївна, керівник мережі євроклубів м. Кам’янського. Вона підкреслила, що головною метою Європейського тижня місцевої демократії є активізація процесів розповсюдження інформації щодо принципів, надбань та досягнень функціонування місцевого самоврядування в Україні та Європі, сприяння обізнаності населення щодо можливостей вирішення питань місцевого значення та залучення громадян до прийняття управлінських рішень.
     Захід відбувся у форматі активних дискусій та обговорень. Під час круглого столу активісти євроклубів продемонстрували перші змістовні наукові розвідки. Під час підготовки до даного заходу учні дослідили такі питання: історичні аспекти розвитку Магдебурзького права, принципи Європейської  Хартії місцевого самоврядування та участь молоді у розвитку місцевої демократії, європейський досвід організації місцевого самоврядування. Також обговорювалося питання щодо принципів доброго врядування та дієвого залучення молодіжних об’єднань до розв’язання проблем місцевих громад. Жвава дискусія продемонструвала неабиякий інтерес учнівської молоді до проблем  соціально – економічного розвитку міста, духовності мешканців, екології, енергозбереження тощо.
      Активісти євроклубів поділилися кращими практиками реалізованих соціальних проектів учнівського самоврядування, пропонували нові громадські ініціативи, направлені на покращення життя шкільної і місцевої громад, отримали компетентні відповіді на питання від представників міського депутатського корпусу Юлії Поліводи та Андрія Іванченка.
 Підводячи підсумки зустрічі, депутат міської ради Андрій Іванченко поклав великі сподівання на те, що цей захід стане традиційним, оскільки є дуже патріотичним, також зазначив, що в нашому місті підростає високоінтелектуальне, високодуховне, відповідальне, прогресивне покоління, яке зможе достойно реалізувати себе у європейському майбутньому України.


Пономарьова Наталія, координатор євроклубу "Європейська єдність" Кам'янської гімназії № 39



День європейських мов у Кам'янській гімназії № 39



28 вересня у гімназії №39 відбулося засідання євроклубу, присвячене Європейському дню мов, яке щорічно відзначається у країнах Європи.  Свято організували та провели для молодших євроклубівців  керівник клубу Пономарьова Наталія Вячеславівна та її помічниця  Біблій Маргарита, учениця 11 класу.
День європейських мов був встановлений Радою Європи за підтримки Європейського союзу у 2001 році.  Метою заснування такого свята стала ідея надихнути людей до вивчення мов. До того ж, заснування пов’язано із проголошенням ЮНЕСКО нового тисячоліття «століттям поліглотів».
Офіційною мовною політикою ЄС є збереження та розвиток мов, зокрема малих. Саме про це були повідомлені євроклубівці гімназії № 39 координатором Наталією Вячеславівною.
Під час засідання учні дізналися, що наразі рівноправно використовуються та є офіційними 24 мови Європейського Союзу. Тому всі рішення, які приймають офіційні органи ЄС перекладаються цими мовами, що дійсно полегшує розуміння законів різними націями. Цікаво зазначити, що розпочалося засідання саме англійською мовою, бо, як ми знаємо, англійська – це мова міжнародного спілкування. Учні із задоволенням та легкістю сприймали розповідь ведучих.
Також було багато цікавої інформації, яку євроклубівці засвоювали під час інтерактивних ігор. А щоб зручніше було відповідати на питання та грати, діти були об’єднані  у три команди: «Мовознавці», «Лінгвісти» і «Поліглоти», які змагалися між собою. Під час гри «Привіт, Європо!». учні віталися один з одним різними мовами, читаючи потрібний вислів із виданих ведучими карток.   Були також і завдання для справжніх патріотів. У грі «Знавці української мови» потрібно було скористатися редакторськими навичками. І тут теж усі виявилися надзвичайно вправними, набравши високі бали.
У будь-яких змаганнях є переможці, але цього дня всі євроклубівці отримали сувеніри, які надіслало Представництво ЄС в Україні: браслети і брелоки з логотипом ЄС. Учні залишилися задоволенні святом, а також дійшли висновку, що знання багатьох мов є важливою частиною життя освіченої людини, яка хоче жити в мирі із собою та навколишнім світом. А мир – це коли ти розумієш людей, а люди – тебе. Тому давайте вивчати мови, адже це так цікаво!
Маргарита Біблій, член євроклубу гімназії №39 «Європейська єдність"


21 вересня - євроклубівці Кам’янської гімназії № 39
саджали дерева заради миру

             До Всесвітнього Дня миру євроклубівці саджали дерева на подвір’ї гімназії.  Цього року наш євроклуб «Європейська єдність» традиційно приєднався  до Всесвітньої ініціативи «Дерева Миру» («TREES OF PEACE»). Темою Дня миру у 2017 році є 17 цілей Сталого розвитку під девізом «Будуємо блоки для миру».
    Всесвітній Проект ENO є  глобальною мережею  сталого розвитку. Проект був запущений у 2000 році, у ньому беруть участь більше  10 0000 шкіл із 157 країн світу. Наші учні вже третій рік поспіль  приєдналися до  акції ENO й зробили  конкретну справу   для зовнішнього середовища.
     Міжнародна організація  ENO планує висадити  100 мільйонів дерев до  2017 року . Вже зараз  школи з різних куточків світу  посадили 20 млн. дерев.    Сьогодні, як ніколи, людям необхідно усвідомити важливість проблеми  миру - адже військові дії відбуваються не тільки в Україні,  проблеми озеленення, бо територія зелених насаджень зменшується, в той час як кількість сміття зростає,  також важливо розуміти проблему споживацького способу життя – нам треба залишити мирну та чисту Землю наступним поколінням.


Пономарьова Наталія, координатор євроклубу «Європейська єдність»














 Євроклуб відзначив Міжнародний День чаю

 
Якщо холодно, чай Вас зігріє. Якщо Вам жарко, він Вас охолодить.
 Якщо у Вас настрій пригнічений - він Вас підбадьорить,
якщо Ви збуджені - він Вас заспокоїть.
Уїльям Гладстон,прем'єр- міністр Великобританії ХІХ  століття



    15 грудня з ініціативи  координатора шкільного євроклубу Пономарьової Наталії Вячеславівни та вчителя зі сталого розвитку Анни Вячеславівни Новікової було проведено засідання євроклубу у формі чайної церемонії, присвячене Міжнародному Дню чаю. Ідея свята полягає у популяризації здорового способу життя серед українців, вона містить ознаки окремих особливостей українського менталітету – «користуюсь найкращим, що є в сусіда».
    Хоча людство насолоджується цим напоєм вже 
багато століть, Міжнародний день чаю був заснований зовсім недавно. Рішення відзначати Міжнародний День чаю було ухвалене за підсумками обговорень під час Всесвітніх форумів у Мумбаї і Порті Аллегре. Мета свята - привернути увагу громадськості до проблем чайної торгівлі. Перший День чаю відзначили в Нью-Делі 15 грудня 2005 р.

    Саме цього дня гімназисти з нетерпінням чекали і готувалися з великим задоволенням: розробили дослідження і презентації з історії чаю, винайшли правила приготування чаю. До святкової чайної церемонії  напекли солодощі.

     Учні поринули в чарівний і цікавий світ чаювання.   Євгенія Лісна  ознайомила усіх присутніх  із історією походження чаю, виникненням чаювання у Європі, вона знайшла безліч легенд про чай. Одна з легенд розповідає про 130–річного монаха, який своїм здоровим виглядом так здивував імператора Сюань–Цзун династії Тан, що той захотів знати про всі ліки, які допомогли зберегти молодість старцю. Монах у відповідь на запитання імператора лише посміхнувся і сказав: «Я зроду не пив жодних ліків... Просто, я дуже люблю чай».

   Юні дослідники розповіли, що саме слово «чай» прийшло до нас через тюрські мови з південно-китайського «cha» у той самий час, як джерелом назви у Західній Європі стало північно-китайське «te».

 Олександра …. показала презентацію про види чашок, якими користуються у світі, а також правила зберігання та приготування  чаю.  Веселова Анастасія та Владислава Мордвінова розповіли про  користь трав’яних чаїв. Чубенко Олександра та Гречина Вероніка з великим захопленням  розкрили питання про різновиди та способи  правильного заварювання різних сортів чаю .
    Під час обговорення гімназисти зробили висновок, що для деяких народів чай — продукт першої необхідності, а деякі взагалі цінують його, як хліб. Японці ж називають чай «еліксиром здоров’я», бо поліфеноли чаю — сильні антиоксиданти, до того ж, одні з найкращих (на зразок вітаміну С та Е). У свою чергу, для китайців чай — чи не найцінніша цілюща рослина, правильно приготовлений напій, у  якому міститься не лише великий комплекс необхідних здоров’ю вітамінів, а й йод, цинк, мікроелементи, що не допускають мутації клітин людського організму, стимулюють кровообіг, допомагають при хворобах нирок та підшлункової залози, а також ревматизмі
  Учні також дізнались про те, що завдяки виторгу від продажу чаю були проведені розкопки легендарної Трої, Сполучені Штати Америки «народжені чаєм», а на слов’янських землях у сер. XIX ст. про чай знали мало і ототожнювали його просто з питтям води.
     Анна Вячеславівна приготувала цікаві чайні ігри, вікторини та розваги, які всім дуже сподобалися. За чашкою чаю діти вели бесіди, читали вірші та прислів’я про чай. Дві години пробігли цікаво і швидкоУ багатьох країнах по всьому світу існують унікальні багатовікові чайні традиції. І «День чаю» є чудова можливість згадати про них і приєднатися до численних привітань на адресу всіх тих людей, хто весь цей час працює над тим, щоб у нас на столі був цей чудовий напій.



Цікаві відомості про чай з книги рекордів Гіннеса:


- У 1952 році  Руді Хорн, на голові втримав 6 чашок, повних чаю, разом з блюдцями;


- Найбільший чайний пакетик вміщував в себе 7 кг заварки;


- Найбільша чайна кружка вміщала в себе 2000 л чаю;


- Ще один рекорд встановили жителі міста Нісіо в Японії. У 2006 році в цьому місті на чайній церемонії були присутні 14 718 чоловік!


А може, наступний рекорд зможете встановити  ви?





Україна в Європі, Європа в Україні: очима дніпродзержинців

 “Україна — європейська держава, а  українці зробили вагомий внесок в її історію та збагачення культурної й наукової спадщини Європи”, — твердять юні дніпродзержинці, які представляли свої дослідження щодо  історичних, культурних, економічних зв'язків нашої  країни з країнами Європи. Результати цих досліджень  активісти євроклубу "Європейська єдність» Дніпродзержинської гімназії № 39 презентували до Дня Європи - 2015 для учнівської громади на науково-практичній конференції «Україна в Європі, Європа в Україні: очима дніпродзержинців», яка відбулася 17 травня.
    Основна мета конференції -  поглиблення знань молоді про Європу, формування європейського світогляду, необхідного громадянину України для успішної самореалізації на сучасному етапі, більш глибокого усвідомлення європейської ідентичності України та регіону, дослідження міжкультурних зв’язків України з країнами Європи.
     Гідно представили свої дослідження про внесок представників України в розвиток європейської культури, освіти, науки, військової справи  та внесок представників інших країн Європи в історію України й  міста Дніпродзержинська активісти євроклубу: Кравцова Поліна, Бігун Ліза, Юрчак Поліна, Добровольська Каріна, Харченко Дарія.
Бажаємо  дослідницям нових злетів та здобутків на науково-пошуковій ниві.

Пономарьова Наталія, координатор євроклубу "Європейська єдність"


























 2 лютого – Всесвітній День безпечного Інтернету

Засідання євроклубу на тему
 «Діти за безпечний Інтернет»


 Засідання євроклубу було присвячене Всесвітньому  Дню безпеки в Інтернеті. Тема, яка обговорювалася на засіданні євроклубу, дуже актуальна. З одного боку, Інтернет дає змогу стрімко розширити рамки розвитку особистості, досягати успіхів в будь-якій сфері, а також самому створити свій «віртуальний образ». А з іншого ― багато хто зловживає вільністю Інтернету і намагається заволодіти різною особистою інформацією чи й коштами співрозмовника. Крім того, в світовій мережі є велика кількість непристойної та аморальної інформації, яка може негативно впливати на несформовану психіку дитини. Свою доповідь про правила користування безпечним Інтернетом підготувала Івначенко Богдана, учениця 10 класу. Євроклубівці були ознайомлені з Інтернет-безпекою і Інтернет-етикою.


Пам’ятка учням

Безпека дітей в Інтернеті

1. Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків. 

2. Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. 

3. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити. 

4. Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами. 

5. Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте. 

6. Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини. 

7. Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі. 

8. Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки. 

9. Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами. 

10. У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника. 

11. Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником. 

Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі. 

12. Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!



Участь євроклубу "Європейська єдність" у Міжнародній програмі eTwinning Plus

19 грудня 2014 року у м. Києві відбулася урочиста подія для найактивніших учасників Міжнародної програми eTwinning Plus -  заключна конференція «Підсумки року eTwinning Plus 2014 Україна».
     На заключній конференції євроклуб Дніпродзержинської гімназії № 39 представляла координатор євроклубу Пономарьовам Наталія.
Участь у Міжнародній програмі   eTwinning Plus – один із напрямків роботи євроклубу. 

     eTwinning Plus – це серйозна гра для євроклубів. Метою Програми є об’єднання вчителів і учнів у велику європейську спільноту, учасники якої постійно навчаються, обмінюються досвідом, пізнають життя інших країн, розширюють світогляд та змінюють свої підходи, відповідно до вимог сучасності.
     Сьогодні євроклуб Дніпродзержинської гімназії № 39 має багато партнерів у європейських країнах, бере участь у семи спільних проектах, активно опановує міжнародний портал eTwinningПріоритетними напрямками роботи у проектах є: екологічна освіта, міжкультурний діалог та англомовне спілкування. Програма еTwinning відкриває кордони для нашого євроклубу у міжнародній співпраці, надає можливості для реалізації онлайн-співробітництва з європейськими партнерами.
     Під час заключної конференції учасники мали можливість познайомитися з найкращими проектами, які були реалізовані протягом року за участю українських вчителів, були продемонстровані найцікавіші роботи учнів-ітвінерів – презентації та відеоролики.
Конференція надихнула учасників на реалізацію креативних ідей у програмі, прагнення до вдосконалення та професійного росту. 
                 Пономарьова Наталія, координатор євроклубу "Європейська єдність"




                             Участь у Міжнародному проекті iRON


  «Напиши Різдвяну листівку другу за 
кордоном»

«The more we are together, the happier we are» - під таким девізом учні 7-А, 8-А , 10, 11-Б класів нашої гімназії - найкращі знавці англійської мови - під керівництвом учителя англійської мови Головченко Людмили Олександрівни взяли участь у Міжнародному проекті iRON «Напиши Різдвяну листівку другу за кордоном».

Слід зазначити, що учні цих класів традиційно щорічно беруть участь у цьому цікавому заході. У свою чергу, діти різних країн з усього світу( Канади, Великої Британії, Австралії, США, Тайваню, Словенії та ін.) вітають наших гімназистів з Новорічними і Різдвяними святами.

Участь у реалізації проекту позитивно вплинуло на підвищення рівня навчальних досягнень моїх учнів, зріс їх інтерес до вивчення англійської мови як мови міжнародного спілкування. Робота в такому напрямку забезпечує розвиток обдарованості гімназистів, їх академічних досягнень, сприяє розширенню кругозору учнів, поліпшуються їх навички спілкування з однолітками. Саме такі форми роботи дають можливість учителю бути не перевіряючим, а консультантом, тобто тісно співпрацювати з учнями.

У ході листування гімназисти дізналися багато цікавого про традиції святкування Нового року і Різдва, про інші традиції і звичаї у школах цих країн, про святкові ритуали, про надзвичайно фантастичне оформлення їх осель, ялинок, вулиць, домівок. Наші діти були у захвати, дізнавшись про культурне різноманіття святкування Різдвяних свят у різних країнах світу. 

Новорічні свята для іноземних друзів, як і для наших дітей – це час виявити свої найкращі почуття: любов і дружбу, співчуття і порозуміння. А ще наші учні зрозуміли, що нас багато що об’єднує: розваги, ігри на снігу, обмін подарунками і, навіть, схоже меню: індичка або гуска, різні м’ясні делікатеси, салати, фрукти та ін.

Найкращі учні нашої гімназії 7-А класу Анастасія Шевченко, Вікторія Цупрова, Уляна Дугіна, Олександр Листопад оформили свої листівки в оригінальній і надзвичайно естетичній формі. Типово англійський формат в оформлені Різдвяних листівок продемонстрували учні 10, 11- Б класів ( Бойко Стас, Супрун Анна, Срібна Мрія, Бігу Єлизабет, Піліпас Олена), 8-А класу (Картьожнікова Марія, Солодовнік Регіна). Деякі учні написали свої привітання у віршованій формі, розкриваючи традиції святкування Різдвяних свят в Україні. Багато учнів передали свої фото. Всі з великим захопленням творили свої святкові привітання. 

Під час роботи над проектом можна було побачити, які наші учні творчі, доброзичливі, відкриті до сприйняття нового, незнайомого, цікавого. А ще було великою радістю бачити, як наші учні були щасливі з того, що легко розуміють англійську мову дітей різних країн всього світу. 

«Реалізація цього проекту має велике значення, адже листування надає можливість краще дізнатись про традиції і звичаї інших народів. Я змогла покращити свою англійську мову і дізнатися багато цікавого про життя своїх однолітків за кордоном. Я буду продовжувати спілкуватися з моєю подругою із Тайваню, і , можливо, поїду до неї у гості», - так оцінила участь у Міжнародному проекті iRON Віка Цупрова, учениця 7-А клас. « А ще, - додала вона, - світ не такий вже і великий, як мені здавалось, коли вільно спілкуєшся із своїми друзями англійською мовою. Тож, починайте Новий рік з вивчення англійської мови. Ми – єдині».







16 листопада - Всесвітній День толерантності

  Інтерактивна гра євроклубу 
«Толерантність – шлях до миру та злагоди»


 Останнім часом ми почали часто стикатися в суспільстві з таким поняттям як «толерантність». Та чи дійсно наші діти розуміють це поняття? 
Щоб довести значущість толерантності в нашому житті  до Всесвітнього Дня толерантності активісти євроклубу «Європейська єдність»   Кліменко Аліна, Супрун Анна та Зайцева Вікторія для учнів 5 –х класів 16 листопада провели інтерактивну гру « Толерантність – шлях до миру і злагоди».
   Гімназисти в ігровій формі дізналися, що таке толерантність, брали участь у різноманітних  вправах, створили «Квітки толерантності». Також було проведено конкурс сенканів «Будь толерантним». Переможці конкурсів отримали подарунки від Представництва Європейського Союзу в України.
    «У світі поширюється рух за толерантність, бо вона є необхідною умовою миру і демократії. Толерантність не є вродженою рисою характеру, її потрібно виховувати в себе з дитинства. Людство втомилося від постійних воєн, які несуть лише втрати, нещастя та біль. Ми вчимося толерантності, щоб врятувати світ», - такими словами євроклубівці закінчили інтерактивну гру.
                                 

                      









Комментариев нет:

Отправить комментарий